Tájékoztatjuk, hogy Ön nem a franco-soft.hu weboldal eredeti tartalmát látja. Jelenleg a weboldal külső szolgáltatás által lefordított tartalmát látja. A nyelvi fordítás helyenként hibás lehet, illetve a weboldalon a pénzösszegek mértékegysége (pl. USD, EUR) esetenként helytelenül jelenik meg.
A webáruházban a megrendelés és kosár funkció kizárólag az eredeti (magyar nyelvű) weboldalon lehetséges.
A fordítás szolgáltatás kizárólag tájékoztató jellegű információk megértését szolgálja, és nem tekinthető hiteles fordításnak. A Franco-Soft Kft a nyelvi fordítási hibákból eredő károkért nem vállal felelősséget!
Elromlott a számítógépe?
Gyors, hatékony és megbízható segítségre van szüksége, de lehetőleg olcsón?
Számítógépekre vonatkozó szerviz-szolgáltatásunkkal rövid határidőn belül, minimalizált költségekkel, szakszerűen javítjuk meghibásodott eszközét.
Legyen szó hardveres vagy szoftveres problémáról, szakmai hátterünknek, ismereteinknek és több éves tapasztalatainknak köszönhetően garantált minőségű, garantáltan alacsony árú szolgáltatást nyújtunk.
Szerviz feltételek:
Az eszköz szervizbe szállítása előtt telefonon vagy e-mailben egyeztessen időpontot szervizünkkel.
Mindig csak az általunk kért vagy a hibásnak vélt konfigurációs elemet szállítsa be szervizünkbe.
A szervizre leadott eszközökön található szoftverekért és adatokért, valamint azok elvesztéséért felelősséget nem vállalunk.
Számítógép szerviz esetén a javítás várható időtartama az alábbiak szerint változik:
Szoftveres meghibásodás esetén: 1-3 nap
Hardverbővítés esetén: 1-3 nap vagy a rendelt alkatrész beérkezését követő 3 napon belül
Hardveres/elektronikai meghibásodás esetén (raktáron lévő alkatrész esetén): 7-14 nap
Hardveres/elektronikai meghibásodás esetén (rendelt alkatrész esetén): az alkatrész beérkezését követő 3 napon belül
Előre nem látható, több alkatrészt is érintő meghibásodás esetén: az utolsó alkatrész beérkezését követő 3 napon belül
Az elvégzett javításra 30 nap garanciát vállalunk.
Kérjük, hogy előzetes egyeztetés után a meghibásodott készülékeket legkésőbb a szerviz napja előtti munkanap 18:00 óráig szíveskedjenek beszállítani szervizünkbe!
Amennyiben nem tudja beszállítani szervizünkbe a meghibásodott készüléket, helyszíni kiszállást vagy az eszköz általunk történő beszállítását is kérheti.
Kiemelt ajánlatunknak köszönhetően most akár 20% kedvezménnyel veheti igénybe szerviz-szolgáltatásunkat.
Elromlott a notebookja/netbookja?
Gyors, hatékony és megbízható segítségre van szüksége, de lehetőleg olcsón?
Notebook/netbook és kommunikációs eszközökre vonatkozó szerviz-szolgáltatásunkkal szakszerűen javítjuk meghibásodott eszközét.
Szerviz feltételek:
Az eszköz szervizbe szállítása előtt telefonon vagy e-mailben egyeztessen időpontot szervizünkkel.
Az eszközre vontakozóan minden alaptartozékot szállítson be szervizünkbe.
A szervizre leadott eszközökön található szoftverekért és adatokért, valamint azok elvesztéséért felelősséget nem vállalunk.
A javítás várható időtartama az alábbiak szerint változik:
Szoftveres meghibásodás esetén: 1-3 nap
Hardverbővítés esetén: 1-3 nap vagy a rendelt alkatrész beérkezését követő 3 napon belül
Hardveres/elektronikai meghibásodás esetén: 15-30 nap
Előre nem látható, több alkatrészt is érintő meghibásodás esetén: az utolsó alkatrész beérkezését követő 7 napon belül
Az elvégzett javításra 30 nap garanciát vállalunk.
Kérjük, hogy előzetes egyeztetés után a meghibásodott készülékeket legkésőbb a szerviz napja előtti munkanap 18:00 óráig szíveskedjenek beszállítani szervizünkbe!
Amennyiben nem tudja beszállítani szervizünkbe a meghibásodott készüléket, helyszíni kiszállást vagy az eszköz általunk történő beszállítását is kérheti.
Elromlott az okostelefonja/tabletje?
Gyors, hatékony és megbízható segítségre van szüksége, de lehetőleg olcsón?
Okostelefonokra és tabletekre (táblagépekre) vonatkozó szerviz-szolgáltatásunkkal szakszerűen javítjuk meghibásodott eszközét.
Szerviz feltételek:
Az eszköz szervizbe szállítása előtt telefonon vagy e-mailben egyeztessen időpontot szervizünkkel.
Az eszközre vontakozóan minden alaptartozékot szállítson be szervizünkbe.
A szervizre leadott eszközökön található szoftverekért és adatokért, valamint azok elvesztéséért felelősséget nem vállalunk.
A javítás várható időtartama az alábbiak szerint változik:
Szoftveres meghibásodás esetén: 1-3 nap
Hardveres/elektronikai meghibásodás esetén: 15-30 nap
A javítás várható költsége az alábbiak szerint alakul:
Szoftveres meghibásodás esetén: 5.990 Ft + ÁFA/óra (általában 1 óra alatt befejeződnek a javítások)
Hardveres/elektronikai meghibásodás esetén: előzetes bevizsgálás után teszünk árajánlatot
Szoftveres meghibásodás esetén, amennyiben az eszköz még garanciális és az ügyfél kérésére garanciavesztés nélküli javítást kell végeznünk, 1.000 Ft + ÁFA/alkalom kiegészítő díjat számítunk fel a javítás során.
Sürgősségi felár: +30%
Adatmentés: 1.500 Ft + ÁFA/óra
Az elvégzett javításra 30 nap garanciát vállalunk.
Szoftveres javítást kizárólag Android operációs rendszerű eszközökön végzünk!
Minden megkezdett óra díjköteles!
Kérjük, hogy előzetes egyeztetés után a meghibásodott készülékeket legkésőbb a szerviz napja előtti munkanap 18:00 óráig szíveskedjenek beszállítani szervizünkbe!
Amennyiben nem tudja beszállítani szervizünkbe a meghibásodott készüléket, helyszíni kiszállást vagy az eszköz általunk történő beszállítását is kérheti.
Mikor lesz kész?
További információért, ingyenes konzultációért, illetve árajánlatért keressen minket elérhetőségeink valamelyikén, vagy látogassa meg Online ügyfélszolgálat oldalunkat.