A keresőmotor a leghatékonyabb az olyan eszközök közül, melyek a cégünk oldalára potenciális vásárlókat tudnak hozni. Naponta milliónyi keresés zajlik le valamennyi
keresőben, melyek mind valamilyen információra vagy termékre vonatkoznak. Ezért az új vásárlók és érdeklődők megnyerésére ezt a csatornát tartja az internet-marketing a leghatékonyabbnak és a legcélirányosabbnak.
A keresőmotoroknak a keresésekre adott válaszadási szempontjai alapján megtervezett marketing stratégiákat összefoglaló néven keresőmotor-optimalizálásnak vagy keresőoptimalizálásnak nevezzük. A keresőmotorok nyújtják az üzleti forgalomszerzés leginkább költséghatékony módját. Felmérések bizonyítják, hogy a legtöbb esetben az internet-marketing stratégiák közül a keresőoptimalizálás hozza a legnagyobb fajlagos megtérülést.
A keresőoptimalizálási folyamat egyfajta finomhangolása a honlapoknak látogatottság növelési céllal. A folyamat kettős feladatot jelent:
Honlap optimalizálást (on-page optimalizálást): a honlap keresőbarát tulajdonságainak vizsgálatát jelenti (forráskód, meta tag-ek, kulcsszavak, kulcsszó sűrűség az oldalon) és egyéb tényezők, melyek lehetővé teszik, hogy az oldal releváns találatként minél kedvezőbb helyen jelenjen meg a keresők találatai között.
A másik feladat pedig a kereső-re illetve kereső-be optimalizálás (off-page optimalizálás), vagyis minőségi linkek szaporítása, megfelelő linkelési stratégiák alkalmazásával. Minél több helyen elhelyezett, különböző szerverről egy adott weboldalra mutató ugrópont (link) segíti a keresők találati listájában történő előrekerülését az adott weboldalnak.
Cégünk vállalja az Ön honlapjának teljes körű keresőoptimalizálását, a konkurenciaelemzéstől a linkregisztráción át az on-page és off-page optimalizációig.
További információért, ingyenes konzultációért, illetve árajánlatért keressen minket elérhetőségeink valamelyikén, vagy látogassa meg Online ügyfélszolgálat oldalunkat.